Update 24 maart 2014:
Telfort gaat vanaf 31 maart 2014 4G aanbieden! Daarvoor heb je als huidige klant van Telfort wel een aantal dingen nodig.
Hoe krijg je Telfort 4G?
Nieuwe abonnementen
Wanneer je in de Telfort 4G Shop een nieuwe telefoon/abonnement bestelt, krijg je standaard een u-simkaart, waarmee je toegang kan krijgen tot 4G. Let op dat je bij het bestellen van een nieuw abonnement een internetbundel kiest en de InternetVersneller 4G. Ook alle sim only abonnementen van Telfort hebben tegenwoordig standaard 4G.
Verlenging van je abonnement
Kies bij het verlengen van je abonnement voor een internetbundel en de InternetVersneller 4G. Je krijgt dan een nieuwe u-simkaart toegestuurd die je moet activeren via Mijn Telfort, zo activeer je je 4G toegang.
Toevoegen aan je huidige abonnement
Vraag een nieuwe u-simkaart aan. Dit kan gratis via de telefoon, Mijn Telfort of in een Telfort winkel. Activeer dan de simkaart via Mijn Telfort, en voeg hier de InternetVersneller 4G toe.
Vergeet in alle gevallen niet om je telefoon uit en aan te zetten om Telfort 4G te activeren!
14 Reacties op “Telfort 4G: biedt Telfort dekking?”
November 17, 2016
Klaas BoonstraSins gisteren over gegaan naar 4g gratis maar alleen mijn bekijk is van 4 streepjes naar 1 streepje gegaan dus maar weer terug naar 3g
March 5, 2016
RomeoGewoon naar andere provider overstappen, belachelijk dat je hier voor moet betalen. Mijn zoontje heeft tmobile en 4g veel goedkoper.
August 15, 2015
Ahmed4G besteld bij Telfort maar niet ontvangen. Na veel bellen gaven ze toe dat ik alleen 3G in beeld zie op mijn telefoon. Telfort heeft dus geen echte 4G. Het is een 3G booster :-|| . Waardeloos. Extra betaald voor 3G die ik al had en nu zit ik vast aan een contract dat ik niet wilde. Slecht!
May 21, 2015
tijmenik merk niks van de internetversneller en betaal al paar maanden 5 euro meer. Heb geprobeerd om het weer uit te zetten maar op de website kan je alleen maar het vinkje aanklikken om aan te zetten maar vinkje weghalen lukt niet meer. Hoe kan ik dit dan uitzetten?
May 12, 2015
christiaanHallo,
Ik heb zinds gisteren 4g aangevraagt maar dit werkt echter niet. Ben al op verschilende plekken geweest in het land maar helaas niks. Wat is jullie dekking.??
April 21, 2015
frankBen nu aan verlengen van mij sim only toe. Heb een keer de 4g versneller een half jaar actief gehad a 5 euro per maand maar nooit een keer gezien dat ik 4g netwerk heb, toestel is geschik en juiste sim kaart,m dus waarschijnlijk toch maar naar vodafone switchen
February 16, 2015
MarcoIk heb vandaag twee keer gebelt naar telfort.
Maar helaas nog geen 4G op mijn nieuwe iphone 6.
Ruim een half uur uitgezet.
Nog maar een keer gebelt, helaas nog steed geen 4G
Graag een oplossing Telfort
January 15, 2015
JohnGeachte Telfort
Ik heb een klein vraagje, ik heb vorige week een nieuwe simkaart gekregen om
Gebruik te maken van 4g maar ik heb deze weken nog niet 1 keer gezien dat ik daar van gebruik maak. Ik reis vaak door Nederland. Dus het zou moeten doen. Ja me instellingen staan op 4g , heb me telefoon weet opnieuw herstart. Maar nog steeds geen 4g. Kunt u mij helpen? Alvast vriendelijk bedankt
January 20, 2015
JohanHi John,
Ik ben niet van Telfort, maar je zou ze even kunnen bellen op 0900-9596. Welk toestel gebruik je?
May 14, 2014
rubenWeten jullie toevallig wanneer ze de 4G van Telfort ook geschikt maken voor de Iphone5?
Wil het graag gebruiken maar volgens mij kan dat nu nog niet.. terwijl het toch een vrij nieuw toestel is lijkt mij..
April 22, 2014
wendyFijn als het dan ook gewoon werkt op de Samsung s4. Nu betaal ik voor Jan. ..
April 23, 2014
JohanBeste Wendy,
Dit zou gewoon moeten werken. Heeft u een u-simkaart besteld en de internetversneller?
April 14, 2014
Erik SteenhuisOk wil graag 4G……
Kunt u hiervoor zorgen?
Edit – tel. nr verwijderd
April 15, 2014
JohanBeste Erik,
Daar kan ik helaas niet voor zorgen. U kunt op de Telfort 4G pagina kijken voor meer info en anders bellen met Telfort op 0900 9596 (10ct per minuut) om te kijken wat uw opties zijn.
Groet,
Johan